9 oct 2011

"EL APRENDIZ DE PANADERO"

Ara m’agradaria recomanar-vos un llibre, però per no variar la temàtica d’aquest diumenge, serà un llibre sobre cuina, i més concretament sobre l’art de fer pa.

El pa sempre m’ha apassionat, tan fer-ne com tastar-ne de molts tipus diferents. Si sou de les meves, no podeu deixar de tenir aquest llibre. Jo me’l vaig comprar, però també el podeu trobar per internet, per descarregar-lo (jo el vaig trobar massa tard), ja que no té un preu de llibre de butxaca.
I el meu favorit, el pain à l’ancienne. El del llibre...
... i el meu...
... amb un gust extraordinari i un forats enormes! De l’estil d’una ciabatta, però millor.

3 comentarios:

  1. Muchísimas gracias! Lo buscaré... Aún no hacemos pan en esta casa y tengo muchíiiiiiisimas ganas. Aquí en el pueblo tenemos una panadería extraordinaria, con muchísima variedad y muy rico. Por un lado nos da pereza hacerlo, porque ir a la panadería es casi como una forma de socialización para nosotros... pero por otro nos apetece también comer nuestro pan... Buscaremos un equilibrio.

    ResponderEliminar
  2. Todo es ponerse, Inma. Nosotros no tenemos panadería en el pueblo, así que siempre va bien tener la posibilidad de hacerlo. Y para ocasiones especiales, siempre dejas a la gente con la boca abierta ;). O para hacer panes especiales, con diferentes harinas, frutos secos, etc.
    Un abrazo

    ResponderEliminar

No seas tímidx, deja un comentario si te apetece ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...